ВРЕМЕТО НИ С АНТИБИОТИЦИТЕ ИЗТИЧА. ПРОМЯНА ТРЯБВА ДА ИМА
Престижната номинация е за информационната кампания „Двадесетият герой“, посветена на хората с редки заболявания, на Националния алианс на хората с редки болести и био фармацевтична компания Такеда.
Първите симптоми се забелязват на около 18-месечна възраст
Приключи кандидатстването за конкурса на ТЕВА „Заедно за здраве“
68% от наемащите служители не вземат на работа човек с депресия
Събитието е част от национална информационна кампания „Победи депресията“
Информационна кампания „Заедно за пациентите. Защото ни е грижа“, инициирана от Мерк България, стартира с дискусионно студио, посветено на проблемите на хора, които полагат неплатени грижи за техни близки с дълготрайни заболявания, физически увреждания или когнитивно/психическо разстройство.
Информационна кампания „Заедно за пациентите. Защото ни е грижа“
С чайна церемония пред Японската градина в столичния зоопарк на 5 юни започнаха честванията за 134-ия рожден ден на зоопарка и 25 години от съществуването на програмата за дарителство и осиновяване на животни. По същата програма с подкрепата на фармацевтичната компания Такеда бе възстановена единствената публично достъпна японска градина в София.