Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/prca5zjw/public_html/wp-includes/pomo/plural-forms.php on line 210 PR Care | Новини
Доц. Арабаджиев пристигна от конференция в Брюксел с голямата новина, че Българското научно дружество по имуноонкология е прието за член на Европейската ракова организация (European Cancer Organisation), което е най-високата оценка на дейността на Дружеството.
Специален момент в участието на доц. Арабаджиев беше и изграждане на мрежа от ракови регистри. За България тази тема е особено актуална, поради години нефункциониращия раков регистър и липсата на надеждни данни за заболеваемостта и смъртността в страната ни.
Епилепсията е често срещано неврологично заболяване, то засяга 65 милиона души, което прави 1% от населението на планетата. Пристъпите при епилепсия могат да са свързани с увреждане на мозъка или семейна обремененост, но често причината е напълно неизвестна.
Робот в болнична аптека може да селектира и подаде до 50 лекарства за 3 секунди. Това стана ясно на XVIII Национална конференция по болнична фармация, която се проведе от 18 до 20 октомври 2024 г. Организатор на конференцията е Българската асоциация на болничните и клиничните фармацевти (БАБКФ), основана през 2006 г. Аптечният суперробот на компания MEDITECH бе инсталиран в огромна шатра пред хотела, където екип на фирмата демонстрираше възможностите му пред болничните фармацевти. Топ Хоспитал Сървис е официалния и ексклузивен дистрибутор за България.
Пилотните обучения са проведени в България, Австрия и Румъния, като са подготвени 170 обучители на възрастни по медийна и цифрова грамотност, които от своя страна са обучили над 400 души над 55-годишна възраст.
На 12 септември 2024 г. на пресконференция в Гранд хотел София в столицата бе даден старт на мащабна национална кампания „Вие сте герой за Вашето дете, днес и завинаги!“ за повишаване на информираността на родителите относно HPV-свързаните заболявания и ваксинацията срещу човешкия папилома вирус (HPV). Организатор на кампанията е „Мерк Шарп и Доум България” EOOД.